jueves, 11 de noviembre de 2010

Veure'l

Adaptar

Estimades i estimats! Després d'uns dies sense actualitzar buscant la millor manera de reendreçar aquest blog, la dedicació a partir d'ara no serà per a construir noves actualitzacions sinó per a reconstruir-ne les que ja hi són. I per què? Doncs per intentar acostar-ne els continguts a les persones invidents.

Perquè fent referència a la primera de les entrades, considero que l'ésser humà no veu el món -o pràcticament no ho fa- amb els ulls. I per tant, el repte que ara em proposo (dintre de les meves limitacions informàtiques) és intentar aconseguir que aquells/es invidents que hi vulguin participar ho puguin fer i sobretot, que puguin VEURE aquest blog.

Avui us convido a mirar el DVD que proporcionen aquests enllaços repartit en tres videos. És molt, molt interessant! I té molt a veure amb les noves tecnologies, enllaçant amb la temàtica de l'assignatura.






* Estic contenta. Perquè les tres setmanes de durada d'aquest projecte han estat justament les necessàries per convertir-se realment en un projecte, en un aprenentatge personal. Durant una setmana em vaig informar i documentar, i us vaig convidar a participar d'un seguit de reflexions. La setmana següent, vaig reflexionar-hi jo  i he entès -amb ajuda- que el fruit del moviment intern que m'ha provocat tot plegat ha de ser poder-lo -o intentar- adaptar-lo. He après mentre intentava "ensenyar", i al cap i a la fi, és per això que he triat ser Educadora Social.



1 comentario:

  1. Seria genial que tothom pogués gaudir d'aquest blog!
    M'ha semblat molt interessant conèixer les aplicacions que poden tenir les tecnologies envers les persones invidents. Crec que és important que tinguin les màximes ajudes possibles per a què puguin ser realment autosuficients.
    Em va agradar molt l'entrada en la què parlaves dels gossos pigalls! Un cop més, els animals ens demostren tot el que poden fer per nosaltres.
    Segueix així :) Un petonet!

    ResponderEliminar